ارتباط با مشتریان CRM
هر مشتری پس از دریافت خدمت یا خرید و استفاده از یک کالا ممکن است به طور کلی راضی و یا ناراضی باشد.
پرسش این است که رضایت چیست و رضایت مشتری چگونه ایجاد می شود.
در پاسخ باید گفت رضایت احساس مثبتی است که در فرد پس از استفاده از کالا یا دریافت خدمات ایجاد میشود احساس مورد نظر از تقابل انتظارات مشتری و عملکرد عرضه کننده به وجود می آید.
اگر کالا و خدمات دریافت شده از جانب مشتری هم سطح انتظارات ارزیابی شود در او احساس رضایت میشود
در صورتی که سطح خدمات و کالا بالاتر از سطح انتظارات مشتری باشد موجب ذوق زدگی و سطح پایین تر خدمات و کالا نسبت به انتظارات منجر به نارضایتی مشتری می شود.
بخش CRM و ارتباط با مشتریان طیف سخت افزار قم مسئولیت دریافت سطح انتظارات مشتریان را به عهده دارد
و از دیگر وظایف آن برطرف نمودن کاستی های بوجود آمده در ارائه خدمات و یا فروش می باشد که منجر به رضایتمندی مشتریان گردد.
این بخش آمادگی خود را جهت هرگونه پیشنهادات و انتقادات اعلام می دارد.
شما می توانید از طریق:
سامانه پیام کوتاه 3000925100
ایمیل مدیریت: info@qhs.ir
و یا با شماره تلفن: 37749439-025
ما را در جهت بهبود خدماتی بهتر یاری رسانید.