خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش

به زبان ساده، گارانتی عبارت است از تضمين تعویض یا تعمیر کالا یا قطعه‌ای از کالا که معیوب باشد و عیب و ایرادش نیز مربوط به شرکت سازنده‌ باشد.

در واقع شركت‌‌ها با ارایه گارانتی (در مدت زمان مشخص) برای کالاهای‌شان، تضمین می‌کنند که اگر برای محصول‌شان بعد از خرید ایرادی به وجود بیاید که آن اشکال از سوی مصرف‌کننده ایجاد نشده باشد، هزینه تعمیر و یا تعویض آن را تقبل مي‌كنند.

این تعریف تقریبا برای همه کالاها صدق می‌کند.

اگر چه فروشندگان و شرکت‌های ایرانی برای ارایه خدمات و گارانتی به مصرف‌کننده به دلیل تحریم از سوی شرکت‌های عرضه کننده تجهيزات در جهان پشتیبانی نمی‌شوند و هیچ‌ کدام نمایندگی رسمی برندهای مختلف را ندارند،

امروز با همت شركت‌هاي ايران، کمتر تجهيزاتي را در بازار می‌توان پیدا کرد که گارانتی نداشته باشد.

اما روی دیگر سکه را هم بهتر است ببینید؛ عده‌ای سودجو که تعداد آنها هم کم نیست، در این میان وجود دارند كه فقط نامی از گارانتی را به یدک می‌کشند و اگر نیک در آنها بنگرید، برخی از آنها حتی دفتری برای ارایه خدمات به مشتری و یا یک پیچ‌گوشتی برای تعمیر لپ‌تاپ ندارند

اما به واقع یک مصرف‌کننده برای خرید یک قطعه بعد از انتخاب برند و مدل، از بین چندين گارانتی چطور باید انتخاب کند و یا تشخیص بدهد که کدام گارانتی واقعا معتبر است و به قول معروف زیر حرفش نمی‌زند؟

یکی از اهداف پایه ای و متعالی شرکت طيف سخت افزار ارائه خدمات پس از فروش با بالاترین سطح رضایتمندی مشتریان و با هدف سرویس دهی هرچه مطلوبتر و در خور شأن مصرف کننده ایرانی می باشد.
خدمات پس از فروش طيف فعالیت خود را از سال 1380 و با هدف پشتیبانی از چند برند مطرح آغاز و در ادامه با تکیه بر دانش مهندسین مجرب و تجهیز مرکز خدمات به مدرنترین دستگاه ها و فناوری های روز دنیا سعی در خدمات رسانی بر اساس آخرین نوآوری های جهانی در زمینه خدمات پس از فروش در صنعت آی تی نمود و همواره کوشیده است با ارائه خدمات مطلوب و مطابق با استاندارد های جهانی به مشتریان خود سهم قابل قبولی را در ارتقای کیفی خدمات پس از فروش آی تی در کشور ایفا نماید.
طيف سخت افزار همواره ارائه خدمات سراسری و گسترده و با کیفیت را سر لوحه فعالیت های خود قرار داده و به مظور رفاه حال هرچه بیشتر مشتریان خود در سراسر کشور اقدام به راه اندازی خدمات پشتیبانی- رهگیری کالا نموده است که این خدمات برای مشتریان به صورت رایگان صورت می پذیرد و در زیر به چند نمونه از این خدمات اشاره خواهد شد .

1-پیگیری کالای معیوب از طریق سامانه تخصصی خدمات
2-Rapid test (تست فوري)
3-پشتیبانی فنی آنلاین

 

شما می توانید با شماره تلفن 37749439-025داخلی سه جهت انجام هرگونه خدمات پس از فروش با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.